Inicio Centros asociados Oferta educativa Legislación Enlaces

Legislación educativa

Cataluña
Legislación autonómica

RESOLUCIÓ EDU/2771/2008, de 8 de setembre, per la qual s'implanten ensenyaments superiors de disseny a l'escola d'art púlica de Vic.

Documento PDF

RESOLUCIÓ ENS/1268/2004, de 30 d'abril, per la qual s'implanten ensenyaments superiors de disseny en escoles d'art públiques.

Documento PDF

RESOLUCIÓ ENS/2101/2003, d'1 de juliol, per la qual s'implanten ensenyaments superiors de disseny a l'Escola d'Art de Vic.

Documento PDF

RESOLUCIÓ ENS/1461/2003, de 16 de maig, per la qual s'implanten els ensenyaments superiors de disseny en centres docents públics.

Documento PDF

DECRET 227/2002, de 27 d'agost, pel qual s'estableix l'ordenació curricular dels ensenyaments superiors de disseny i se'n regula la prova d'accés.

Documento PDF

DECRET 218/2001, de 24 de juliol, pel qual es regula l'ús social dels edificis dels centres docents públics.

Catalunya

> Legislación general
> Escuelas de Cataluña

* Nota.
La información contenida en este página ha sido recopilada gracias a la colaboración de Fernando Pardal , secretario de la Escola Llotja. Puede encontrarse una información más completa en su propia página web.

Fernando Pardal Fornós